Yvonne Johansson

Usch va trött jag var igår

Publicerad 2010-05-07 08:50:00 i Allmänt,

Idag ska jag försöka ta det lite lugnt. När jag skrev i bloggen igår så blev det ingen ordning alls på det hela. Jag glömde ord eller så skrev jag för många ord av samma ord efter varandra, och jag blev inte nöjd med hur jag skrev heller. Jag har en tendens att skriva och beskriva händelser lite för mycket helt enkelt. Så nu i morse har jag ändrat igen på hur jag skrev. Jag håller på att hjälpa min lillbrorsa med att sy ett överdrag till hans cheva, så jag ska försöka med det idag. Det blåser välldigt ute och det väntas regn igen. Tidigare i veckan sa dom att det skulle bli varmt och soligt på söndag, men tydligen så blir det inte där jag bor.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-05-07 15:26:33

Svar, jag kan göra ett steg om blixtar när jag får tid. under tiden så kan du ladda hem penslar här:

http://browse.deviantart.com/resources/applications/gimpbrushes/?alltime=yes&order=9#order=9&q=lightning

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela