Yvonne Johansson

Animerad Ren

Publicerad 2010-11-25 00:40:34 i Allmänt,

Här kommer en animerad ren som jag gjort med hjälp av scannern. Det krånglar en aning med scannern när jag ska scanna av bilderna. Bilderna blir olika stora eller hamnar lite hur som helst. Har kollat upp inställningarna och fick till slut till bilderna något sånär, ändå blev animationen lite hoppig. Jag försöker verkligen vara noga när jag lägger dokument eller foto i scannern så dom hamnar rätt och ligger still när jag stänger. USB minnena krånglar också, även det nya. Bilder som jag sparat och rättat till på något sätt blir konstiga och går inte öppna. För säkerhetsskull tar jag bort USB minnena nu så dom sitter i hela tiden. Som tur är så kan jag spara dokument och bilder inne på comhems sida, så jag lätt får tag i dom om någon bild skulle bli förstörd. Konstigt konstigt. När jag scannat igenom datorn efter virus så har det blivit värre, men inga av bilderna som jag sparat i mina bilder på datorn har blivit förstörda, än så länge. När jag tänker efter så började det strula med USB minnena efter att jag skaffat scannern.

Och så naturligt vis så strular animationen. Jag brukar ha den storleken på mina animationer som jag har i bloggen. Jag får väl göra renen ännu mindre då, men inte nu, för nu så är jag trött och ska gå och lägga mig. Gooonatt!
Hepp! Jag kunde inte låta bli att fixa renen i alla fall, fast jag orkade inte färglägga den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela