Yvonne Johansson

Håller på att öva mig

Publicerad 2010-11-08 12:29:14 i Allmänt,

Jag har ingen mat hemma så jag måste iväg och handla. Men innan så kunde jag inte låta bli att plita ihop en snabb teckning. Jag har inte ritat så mycket på länge för jag har känt mig stressad osv. och inte haft lust att tekna som jag gjorde när jag var yngre. Jag känner nu att jag blivit mer inspirerad men jag behöver öva mig. Jag har hittat en jättebra blyertspenna och gammalt papper som jag trivs med och pricken på i:et var bordstödet jag köpte igår, som gör att jag bättre ser teckningen. Hästteckningen jag gjorde nyss slängde jag ihop snabbt och jag märkte att bringan blev för klen. Jag ska ta lite mer tid på mig nästa gång och jag har ju ett suddigummi att använda. Övning ger ju färdighet. Jag brukar rita hästar på frihand, men jag ska nog ta och rita av lite hästar också. Det kan friska upp minnet lite.

Kommentarer

Postat av: NELLANH

Publicerad 2011-05-25 16:11:34

SÅ SNYGG!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela