Yvonne Johansson

Hittade bilder på Mallen

Publicerad 2010-11-22 14:11:42 i Allmänt,

Jag rotade bland lite papper hemma och hittade en gammal almanacka från 2007. I almackan fanns bilder på Mallen och hästarna från stallet i Kartahagen där Mallen stod uppstallad i 7 år. Bilderna på Mallen var tagna under vintern och försommaren 2006 av min förra medryttare. Obs! bilden på Mallen där han står i stallet med en brösta på sig, var från den dagen då vi tolkade efter honom. Jag hade lånat Rebeckas pulka och det gick bra tills vi var på väg hemmåt och jag fick en sådan fart att jag åkte upp och förbi Mallen. Han blev välldigt stressad och ville dra iväg då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela