Yvonne Johansson

Kallt!!!

Publicerad 2010-11-27 19:26:33 i Allmänt,

Fy vilket väder det är. Att det ska börja redan nu med kyla och snö. Jag har en liten värme fläkt jag fått som jag har igång då och då för att det inte ska bli för rått och kallt inne. Det är fjärrvärme i huset och imellan åt så blir elementen kalla och då försvinner värmen snabbt. Jag har även försökt täta fönstren ordentligt så det inte ska dra. Min lägenhet ligger åt nordöst så när det blåser norrifrån så blir det välldigt kallt. Min scanner har börjat bete sig konstigt, och jag har har försökt luska ut och läst i instruktionerna, och testat scanna olika dokument och foton. Jag har inte haft den så länge så om det fortsätter så lämnar jag in den. Fick i alla fall till en huttrande mus. Det verkar gå bätre att scanna när jag ritar större och pappret likaså. Om jag försöker rita en bild som är lika stort som ett foto, så blir bilderna olika stora och ändrar på sig. Fotografierna ändrar på sig också i storlek, så fort jag byter bild. Det måste vara något vajsing på den automatiska avkänningen på något sätt. Alltid ska det vara något som krånglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela