Yvonne Johansson

Fredrik Rebecka & Mallen

Publicerad 2010-10-23 12:40:27 i Allmänt,

Jag håller på att scanna av alla mina gamla bilder som jag vill spara och nyss så scannade jag av några bilder på Mallen, Rebecka och Fredrik. Rebecka är 5 år på bilderna så det är nästan 10 år sedan korten togs. Fredrik fick en liten ridtur runt i skogen medans jag och rebecka följde med på cyckeln. Det var sommar och varmt, och det fanns mycket insekter så när vi skulle in i skogen så lade Mallen in backen och vägrade gå in där. Mallen avskydde dom blodsugande insekterna och dom verkade gilla honom speciellt. Fredrik som inte ridit så mycket hade inte en chans att säga ifrån så jag fick hoppa av syckeln och visa Mallen vem det var som bestämde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela