Yvonne Johansson

Glömmer tid & rum

Publicerad 2010-10-08 23:44:00 i Allmänt,

Jag är så inne i att ta fram bilder med scannern att jag glömmer tid o rum. Jag håller på med att göra ett minnesalbum så allt annat jag ska göra blir försummat. Jag inhandlade fotopapper idag och jag har märkt att det är stor skillnad på papper och på priser. Men det får väl gå med det som är billigast så länge. Medans jag hållit på med datorn och skrivarn idag så har dom hängt upp sig 2 ggr. Datorn har alldrig gjort så förut vad jag minns. Jag defragmenterade förut så jag hoppas att det kanske bara var det som behövdes.
Här kommer en gammal sliten bild på mig och Figgy som jag har förstorat. Hon är ca 4 år på bilden. Himmel vad tiden går, men jag minns det som om det var igår. Jag önskar jag inte hade problem med värk i ryggen. Livet skulle vara roligare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela