Yvonne Johansson

Jag & Figgy

Publicerad 2010-10-09 16:33:06 i Allmänt,



Här kommer åter en bild, på mig och Figgy, då vi hade jätteroligt tillsammans. Jag brukade släppa lös henne helt på stubbåkrarna så hon fick springa ut för fullt. Hon älskade det, och hon gjorde rivstarter så man fick grabba tag i framvalvet på sadeln för att inte bli sittandes bakom sadeln. Jag måste säga att scannern får bilderna att bli bättre än originalet ibland. Jag var ute på en cyckeltur efter middagen och stannade till framme på stan vid en affär där dom säljer en massa present artiklar och vykort. Jag köpte glitterbokstäver till minnesalbumet, samtidigt frågade jag från vem dom brukade köpa in vykort ifrån. Jag fick några företagsnamn som jag ska kolla upp och jag fick även lite tipps om att bilder med anknytning till Lidköpingstrakten var eftertraktat. Jag skulle höra med turistbyrån också tyckte dom. Kanske ett vykort med båten Mina på, som ligger i Lidköpingshamn, kanske skulle bli poppulärt. Jag har ju bilder med henne som jag tagit med mobilen.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-10-10 19:48:59

det är en fin bild på er

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-10-10 19:49:10

det är en fin bild på er

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela