Yvonne Johansson

Kul info

Publicerad 2010-10-24 23:15:04 i Allmänt,

När jag såg på 3:e filmen av Indiana Jones idag så fick jag reda på en rätt kul info. Hästen som Indie rider på i 3:e filmen var också med i Rambo 3, där Sylvester rider samma häst i Afghanistan. Den hästen tjänade nog en liten slant och betalade sitt eget foder och stallplats. Men han var nog en välldigt speciell och vältränad häst. I Usa så görs det mycket filmer med hästar i, och om en häst visar sig ha ett bra psyke och ett fint utseende så tränas dom upp till stunt/filmhästar och hyrs sedan ut till filmer.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-10-25 18:12:42

Det visste jag inte, ha en fin kväll nu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela