Yvonne Johansson

Mina två älskade hästar

Publicerad 2010-10-08 12:06:46 i Allmänt,



Här är ett gammalt solblekt kort som jag förstorade. Jag skrev ut det på ett fotopapper också men både datorn och skrivaren hängde sig, så fotopappret fastnade. Så nu ska jag ut och skaffa mer. Usch, jag har mått skit i huvudet sedan förrgår. Det går rätt bra om jag är lugn och håller huvudet still, men så fort jag gör något så känns det som om hjärnan skvalpar runt och jag blir snurrig och tung i huvudet. Hoppas det går över snart. Jag gråter också en skvätt då och då, för jag håller på med bilder av mina två goa hästar som jag saknar så mycket.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-10-08 16:42:32

jag förstår att det kommer en tår då, jag hoppas att du får en trevlig helg nu, bilden är jätte fin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela