Yvonne Johansson

Ser jag välldigt rolig ut?

Publicerad 2010-10-12 18:35:26 i Allmänt,

Jag har virkat en mössa, eller flera stycken rättare sagt, men jag har börjat använda en av dom nu när jag cycklar. Jag vet inte om jag igentligen passar i nå´n mössa överhuvudtaget, men när jag har den här mössan så har folk börjat le och glo välldigt på mig. Än så länge har jag inte mött någon jag känner, så jag kan fråga om hur mössan ser ut och vad dom tycker. Jag måste ha mössa på mig nu när det blivit kallare och jag far fram på cyckeln. Jag får ont i huvudet annars och jag har haft bihålsinflammationer så det räcker. Idag när jag kom cycklandes så mötte jag åter folk som smålog åt mig, men plötsligt kom ett gäng småflickor, ca 4, 5 st som plötsligt bara stannade upp och stirrade på mig med gapande munnar. Himmel tänkte jag. Nu tar jag av mig mössan och drar över huvan över huvudet istället. Jag får kontakta min brorsdotter som är hejig på det allra senaste modet.


För säkerhetsskull har jag solglasögonen på mig, hi hi.
Här kommer åter några nyscannade bilder på Mallen som ung. Nu är färgpatronen slut i scannern så jag har bara svart färg kvar. Var och kollade igår vad en färgpatron kostade, och dom var inte billiga. Jag fick veta att färgpatronerna som följer med vid köpet. dom är bara halvfulla och det var ju skönt att veta det.

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2010-10-19 17:38:17

Väldigt fin :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela