Yvonne Johansson

Strul!

Publicerad 2010-10-14 01:16:20 i Allmänt,

Någonting i datorn hindrar att jag kan spara filmer och bilder på Usb-minnet. Det hände efter att jag installerade skrivaren. Jag har lyckat spara några bilder, men helt plötsligt så kommer jag inte åt några av dom nyinlagda bilderna, och när jag skulle spara några filmer från mobilkameran så kan jag inte öppna dom på Usb-minnet. Det är bara på Usb-minnet det inte går. Nät jag sparar filmerna i mappen mina filmer/videos, så går det bra. Jag har defragmenterat Usb-minnet men det funkar fortfarande inte. Minnet har krånglat förut en gång men då fixade det sig efter en defragmentering. Det kan vara min brandvägg också. Jag scannade igenom datorn häromdagen och det kan ha hänt något då. Här kommer i alla fall en film snutt på mig och Mallen. Jag filmade av en videofilm jag har med mobilen. Därför är inte kvaliten så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela