Yvonne Johansson

Testing testing

Publicerad 2010-10-08 00:38:23 i Allmänt,

Håller på lära mig att sköta scannern/skrivaren. Det förra fotot på Mallen som liten kanske inte blev så bra, men jag kan inte alla funktioner än. Fotot förstorades, kanske för att jag klippt ner originalfotot för att det skulle passa i en liten fotoram jag hade. Här kommer ett nytt foto på Mallen som jag skannat med en annan teknik. Mallen är ca 4 år på bilden. Jag fick även med några fotopapper och när skrev ut bilden på pappret så blev det som ett ricktigt foto men med en vit kant runt om. Jättefint. Imorgon så ska jag inhandla mer fotopapper, på LDL. Det är kanske inte så fint fotopapper som dom har på Elgiganten, men det får jag skaffa vid ett senare tillfälle då jag har lite mer i plånboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela