Yvonne Johansson

USB-minnet krånglar

Publicerad 2010-10-14 22:07:10 i Allmänt,

Jag har haft problem med att öppna bilder och filmer som jag nyligen sparat på USB minnet, och förmodligen är det minnet som strular. Har flyttat runt USB minnet till dom olika USB kontakterna på datorn, och det har krånglat med att öppna det i varje uttag. I början när jag flyttat det så kunde jag knappt öppna det alls så jag sökte igenom det för att leta fel, men datorn hittade inget just då. Det måste ha blivit något glapp I USB:n. Mina katter springer ju omkring och bråkar titt som tätt så jag får kolla upp sladdarna titt som tätt. USB:n har krånglat tidigare vet jag, men då hjälpte det att defragmentera den, men inte nu. Jag kan öppna det och gå in där nu, men om jag sparar något på det så kan jag inte öppna den nysparade filen sedan. Så det måste vara USB.n som det krånglar med. Får senare ta och skaffa en ny eller skaffa en Cd skiva att spara ner filerna på. Just nu är det välldigt tomt i plånboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela