Yvonne Johansson

Konstiga streck på bilderna

Publicerad 2010-09-21 11:21:12 i Allmänt,

På dom senaste bilderna som jag tagit med mobilkameran så har det dykt upp konstiga streck och punkter. När jag fotograferat av ett gammalt foto tex., då har det blivit lite vita streck pg. av att fotopapperet är blankt. Det är jag fullt medveten om. Jag sökt på nätet om Orber och Orber kan vara dammpartiklar som virvlar omkring som fastnar på bilden tack vare blixten. Jag har testat att vifta med diverse plagg och filtar för få damm att flyga, och sedan har jag försökt ta bilder på dammet, men icke sa nicke. Det vill inte bli några punkter och streck på bilderna. Jag testade det i går kväll. Däremot när jag tog en bild inne i sovalkoven lite senare så dök det upp lite konstiga märken igen, och senare när jag jag tittade på bilderna jag tog på Mallen i fredags, så hittade jag en bild till med streck och punkter på. Har alldrig tidigare upptäckt sådana märken förut. Ska gå igenom bildarkivet jag har och se om jag kan hitta mer och försöka klura ut hur dom kommit till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela