Yvonne Johansson

Naturbilder från Kinnekulle

Publicerad 2010-09-27 20:09:28 i Allmänt,

På kvällskvisten efter att jag varit hemma hos lillbrorsan och hjälpt honom lite med datorn, så tog jag en liten sväng över Kinnekulle. Jag tog den lilla rundan över Husaby och till Västerplana. Därimellan stannade jag till på en naturskön plats och stod och tittade ut över viken in mot Lidköping. Kinnekulle är en välldig naturskönt berg och jag brukar åka dit när jag känner mig lite nere. Solen lyste så fint i horisonten så jag kunde inte låta bli att ta några kort. Kinnekulles natur påminner mycket om Englands natursköna vidder tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela