Yvonne Johansson

50 lapparna tillbaka

Publicerad 2011-02-26 12:37:07 i Allmänt,

Jag skrev tidigare i bloggen att 2 st 50 kronors sedlar plötsigt dunstat bort ur min sparburk. Ha ha, när jag öppnade skåpet där jag samlar på tomburkar, så mitt framför ögonen stod en likadan burk med 2 st 50 kronors sedlar mitt framför ögonen på mig. Hur sjutton har dom kommit dit. Visserligen befann dom sig i en likadan burk, men burken stod i ett annat skåp, längre bort. Sparburken står undangömd i ett annat skåp. Jag måste ha varit bra vimsig den dagen. För säkerhetskull har jag ställt sparburken på en annan plats nu. Jag blev full i skratt när jag fick se sedlarna plötsligt. Jag kände på mig att jag inte handlat upp dom. Vem vet, ja kanske har börjat gå i sömnen igen. Det gjorde jag mycket förr. Jag till och med svarade i telefonen när jag sov, och hade ingen aning om att jag pratat i telefonen för än min fostermamma som ringt mig talade om att hon ringt, men att jag pratade konstigt, så hon förstod att jag inte varit vaken. Hon hade ringt en efter middag och jag hade tagit mig en liten tupplur den dagen, efter jobbet. Jag jobbade 2 skift på den tiden.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2011-02-26 17:29:14

svar, ja det kan vara att din dator har för dålig prestanda för att klara av spelen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela