Yvonne Johansson

Ännu mer bilder

Publicerad 2011-02-13 15:25:44 i Allmänt,

Jag tog en promenad i det fina men kalla söndagsvädret, och jag hade med mig kameran, hi hi. Jag promenerade utmed Lidan och fotade av fåglarna på isen, Lidköpings Lasarett och en av broarna över Lidan. Jag var ju ute på isen igår och fotade av Lidköpings hamn på långt håll, jag testade att zooma in fåglarna och jag fick med en fågel som flaxade iväg och som faktiskt ändå blev tydlig. Bilderna som jag lägger ut på bloggen är inte i samma storlek som originalbilderna. När jag tittar närmare på en bild och jag förstorar den ändå mer i datorn så kan man se små detaljer på långt håll jätte bra. Det känns nästan som om man vore där.

Nu kan man komma naturen välldigt nära. Tänk va många gånger jag önskat att jag haft en kamera som jag kunnat zooma med, när jag sett ett vilt djur på håll osm tex. en räv eller rådjur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela