Yvonne Johansson

Den som väntar på något gott

Publicerad 2011-02-06 16:46:22 i Allmänt,

Tänker nog den här räven.

Usch jag hade en välldig värk i musklerna i morse och jag har tagit det lungt. På eftermiddan tog jag en liten promenad i alla fall men jag skulle nog haft vinterjackan på mig fast det inte är så kallt. Jag blir svett och sedan nerkyld. Nu har jag suttit en stund och lekt lite i Gimp och så hittade jag en rolig räv på nätet som ni ser. Jag förmodar att han vill ha gässen som skränar i bakgrunden, hi hi.

Jag hittade Gustaf i en gammal Knasen tidning och jag tänkte att det kunde vara roligt att göra någonting av honom. Jag tänkte att det skulle se ut som om Gustaf sprang i den sista animationen. Jag tränade lite gunganimation och nu kom jag på hur jag kunde få bort "rutorna" som jag pratade om förra gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela