Yvonne Johansson

Det här var roligt

Publicerad 2011-02-09 22:48:05 i Allmänt,

Jag har gjort ännu en animation av en cowboy jag hitta i en gammal Kalle Anka tidning. Jag har sparat en massa tidningar som jag nu plockat fram. Jag är lite lat av mig och det finns mycket roligt som man kan göra animationer av utan att behöva rita något själv. Men lite längre fram ska jag rita något. Jag ska också rita av en ponny åt Olivia, min Brorsdotters skolkompis ponny. Jag skulle igentligen ha gjort det för länge sedan men jag måste få ro till att göra det.
Sedan Vicke visade mig hur man roterade en bild så har jag kommit på hur jag kan göra animationer på ett mycket enklare vis. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela