Yvonne Johansson

Gary Moore funnen död

Publicerad 2011-02-06 23:49:02 i Allmänt,

Han hittades i morse död på sitt hotellrum när han var på semester i spanien. Han blev 58 år bara och enligt vännerna så var han en renlevnads människa som inte höll på med droger utan var välldigt noga med vad han satte i sig i matväg, och med motion. Jag minns att jag var helt tokig i hans låt Over the hill and far away, som jag spelade om och om igen en lång period. Jag sjöng med för fullt tills jag blev alldeles hes ibland. Jag tycker fortfarande om den låten välldigt mycket och vill hedra hans minne med att lägga upp en filmsnutt med honom när han spelar i Stockholm 1987, Over the hill and far away. Obs! som vanligt strular det med att lägga upp filmer från Youtube så här kommer en länk istället.
<iframe title="YouTube video player" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/_epGbAy5yRU" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela