Yvonne Johansson

Har varit och gått på isen igen

Publicerad 2011-02-20 15:09:43 i Allmänt,

och till min förskräckelse hörde jag muller och smällar från isen, lite svagt dock. Solen sken starkt och det blåste knappt så det var underbart men kallt. Stötdämparna på bilen funkar bra men han har blivit välldigt hög fram, men enligt fordkillen så kommer bilen skjunka ihop lite mer efter ett tag. Jag har upptäckt att bilen läcker välldigt mycket olja från ventilkåpan därframme, och det är väl därför som remmarna tjuter till då, så nu blir det till att skaffa packningar. Alltid är det något. Bättre sommardäck ska också införskaffas. Har precis kommit hem nu så nu ska det fixas mat och sedan ska det vilas.

Obs! Det här döda trädet tog jag kort på i sommras när allt spirade av grönska. Och obs! igen. Jag kan inte låta bli att ta kort på Kinnekulle på andra sidan viken.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2011-02-21 19:17:55

du får passa dig när du är ute på isar, ha en fin kväll nu

Postat av: Vicke

Publicerad 2011-02-24 17:58:56

inget nytt på denna front

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela