Yvonne Johansson

Kunde inte låta bli

Publicerad 2011-02-18 16:07:54 i Allmänt,

För Nossan såg så himla söt ut på bilden. Häromdagen så ställde jag in kameran på 10 sekunders timern och fotade mig och katterna lite. Nossan tyckte inte ricktigt om ljudet och blixten från kameran så efter några ggr så stretade hon imot. Men hon såg så söt ut på sista bilden så jag kunde inte låta bli att visa den här.

Obs! Det är något lurt hemma hos mig. Visst är det irriterande när man man inte kommer ihåg vart man lägger saker och sedan inte hittar dom. För ett tag sedan så tvättade jag 2 "långkalsonger", och jag brukar sedan lägga underställ och gamla kläder som jag använt i stallet i en viss låda i en av mina garderober. När jag sedan skulle ha en av kalsongerna så hitta jag dom inte. Jag tittade efter några ggr. i lådan men hitta dom inte. Då började jag leta på andra ställen men hitta dom inte. Det irritetrade mig som skam så jag drog ut hela lådan och slängde ut kläderna på golvet, men ja hitta dom inte. Då tänkte jag att jag måste ha glömt dom nere i tvättstugan, men där fanns dom inte. Det gick ett tag och jag tänkte att dom kalsongerna var ett minne blott, men dom var ju rätt slitna och just då var det inte ricktigt så kallt, så jag gick och slet på mina 2 övriga kalsonger så länge. Men så en dag för några dagar sedan, så drog jag ut lådan igen, och vips nästan överst i lådan så låg kalsongerna jag letat efter. ????
Jag har någon som lagar min bil då och då, och nyligen så bytte han stötdämpare och fjädrar på bilen. Jag tog pengar ur min sparburk och betalade honom och jag fick 2 st 50 kr:s sedlar tillbaka. Jag vet att jag stoppade tillbaka dom i burken, men nu när jag skulle stoppa dit mer pengar så var sedlarna borta. Puts veck! Koko! Jag håller på att bli knäpp tror jag. Jag har inget minne av att jag tagit dom till något annat, och det är bara jag och Missarna som bor här, ingen annan.
 Jag köpte ju kameran men det köpte jag ju på kortet. Nä nu måste jag ha hjärn koll på vad jag pysslar med. Obs! Nu ska jag gå ner till tvättstugan och tvätta. Hoppas inga fler kläder får ben och springer bort.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2011-02-19 14:23:05

många nya fina bilder i dina inlägg här under

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela