Yvonne Johansson

Mer bilder

Publicerad 2011-02-12 17:01:47 i Allmänt,

Jag tog ett test åk med bilen för att känna hur stötdämparna var, och nu är det mycket stabilare i svängarna. Rena rallybilen :) Åkte sedan till El Giganten och skaffade en liten kamera väska (fodral) till min lilla guldklimp (kameran). Åkte sedan vidare till Skogshyddan som ligger i vinterdvala, men där gick jag på promenad för att testa kameran. Många var ute och spatserade på isen och jag knaglade försiktigt ut på den också. Usch, jag kände mig som Mallen brukar göra när det är kärl lossning. Han tyckte det var hemskt att gå på en asvaltsväg som lät ihåligt. Många gånger fick jag hoppa av och gå före för att han skulle våga gå på vägen då. Många hade gå stavar men många var också utan. En del gick med hundar och en del med barn i pulkor. Jag fotade hej vilt och testade att zooma in och ut, tills batterierna tog slut. Jag såg sprickor i isen och började inbilla mig att snart börjar isen spricka upp ännu mera. Jag funderade att gå längre ut mot udden där jag såg människor gå iväg mot. Men nej, jag var för feg. Jag får nog skaffa mig isdubbar först och en visselpipa också. På hemvägen sedan stannade jag till vid en pizeria. Jag har inte ätit en nybakad pizza på år och dagar, och när jag väl var hemma så så slängde jag mig ricktigt i mig den så jag knappt kunde röra mig ur fåtöljen. Det var en Pizza med tonfisk på och Smillan fick sig några bitar hon också. Nu är jag stoppmätt och ska gå och vila en stund. Tänkte bara visa upp dom nytagna bilderna först. Dom zoomade bilderna är fantastikt bra trots att det är en billig kamera.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela