Yvonne Johansson

Mer nytagna bilder av Digitalkameran

Publicerad 2011-02-12 12:16:32 i Allmänt,

Jag har än så länge filmat lite och tagit bilder på katterna, men jag ska ta med mig kameran ut lite senare. Jag fick inte med någon skydds väska till kameran så jag har så länge en gammal och förstor väska som jag stoppat in lite mjuk material så kameran inte ska skvalpa runt i den för mycket. Jag fick tillbaka bilen idag också, efter att fjädrar och stötdämpare bytts ut. Fjädrarna var visst av på flera stöllen och stötdämparna var tvärslut, så det ska bli spännande att provköra bilen.

Obs! Jag har inte kommit underfund än med alla inställningar osv. på kameran än. Jag håller på att experimenterar och kollar vad som händer och vad för bilder jag får när jag ändrar inställningarna på kameran. Men visst ser bilderna klara och fina ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela