Yvonne Johansson

Nu är Smillan steriliserad

Publicerad 2011-02-01 17:12:02 i Allmänt,

Idag lämnade jag in Smillan till Wilsson, kl 13:20. Och nu har jag precis varit och hämtat henne. Hon är fortfarande kvar i transport buren pg. av att hon är rätt vinglig fortfarande, men hon försöker gräva sig ut med alla medel, stackarn. Såret är "klistrad" och endast sydd i bukhinnan, så jag behöver inte åka tillbaka med henne. Ingen halstratt behövde hon inte heller och det gjorde inget om hon slickade på såret eller om det gick upp lite sa Wilsson. Ok! Han borde ju veta vad han gör. Han hade fullt upp med att kastrera och sterilisera katter idag och det gick på löpande band där inne. Eftersom jag inte ska sterilisrea Nossan, pg av att hon stressar upp sig så när hon åker bil och i främmande miljöer så skulle jag känna efter knölar på magen. Jag ger henne bara p-piller när hon börjar gapa och sjåpa sig, så hon slutar med det, för det är inget roligt att bo ihop med en gapande katt som låter som om man höll på att ha ihjäl den. Sedan håller jag upp när hon är lugn o fin.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela