Yvonne Johansson

Nu har jag kommit på det

Publicerad 2011-02-08 09:31:36 i Allmänt,


Dom senaste gångerna som jag försökt lägga upp filmer från Youtube här så har jag bara kunnat få in länken till dom. Men nu har jag kommit på det. Dom har ändrat om lite inne på youtube och man får ställa in och ändra om koden hur man nu vill ha det själv, och nu har jag kommit på det. Så här kommer en repris som jag lagt in för inte så länge sedan. En kort film snutt på Smillan som apporterar. Som sagt så ska jag lite längre fram skaffa mig en digitalkamera som man även kan filma lite med. Då ska filmerna bli mycket längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela