Yvonne Johansson

Nu har jag köpt en Canon Power shot kamera

Publicerad 2011-02-11 10:06:15 i Allmänt,

Det var inte meningen att jag skulle ha köpt en digitalkamera nu, men det damp ner ett reklamblad från Expert i brevlådan och dom sålde ut en sådan kamera som jag ville ha, 200:- billigare. 599:- kostade den nu mot 799:- som den annars kostade, så jag kunde inte låta bli. Glad som ett barn på Julafton dansade jag in på Expert och jag vet inte om jag var för glad på något sätt för expediten såg lite butter ut. Jag frågade om det gick att filma med den något, och enligt expediten så var kameran för billig för att kunna göra det, sa han. Men jag kände ändå på mig att det ändå gick att göra det och lät mig inte nedslås. Expediten var en ung grabb som såg ut som om han visste allt redan, fniss. Jag dansade därifrån, glad i hågen över att jag äntligen hade en digitalkamera, och när jag sedan kom hem så upptäckte jag, att jag känt på mig rätt. Det gick att filma med den. Nu har jag tagit några kort och även filmat Smillan när hon apporterar, men jag har inte installerat den på datorn än, så jag kan visa upp bilderna här. Men jag ska göra det under dagen. Vädret är perfekt för att sitta inomhus idag och pyssla med det. Under tiden så önskar jag er en trevlig helg, med min nya animation jag gjorde igår kväll.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2011-02-20 07:32:36

den här fick du till bra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela