Yvonne Johansson

Ps! angående mormors goda chocklad muffins

Publicerad 2011-02-27 15:42:38 i Allmänt,

Efter en promenad och en liten cyckeltur så kunde jag inte låta bli att ta ett muffins när jag kom hem. Jag hade frusit ner dom, och dom blev ännu godare när dom blivit frysta. Nu hade jag inga hackade mandlar eller valnötter i, men det gör inget. Dom smakar som frasig kladdkaka. Jättegott! Jag tänkte jag skulle prova på att göra maränger senare. Jag har alldrig gjort det förut. Jag blev inspirerad av mormors Allers recept. Tur att det snart är vår så man kan röra på sig lite mer.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2011-02-27 17:01:54

Min sida har du en länk till i min blogg under min facebook sida missa inte detta

Postat av: Vicke

Publicerad 2011-02-27 17:40:23

maräng är gott,jag tror att du fixar det galant

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela