Yvonne Johansson

Vad vore livet utan katter.

Publicerad 2011-02-17 11:07:33 i Allmänt,

Jag är rädd för att det blir en hel del bilder på mina Missar i bloggen just nu, för jag håller på och leker med kameran. Det finns en hel del finesser och inställnignar på den och som ni märker så har jag fått dit både text och datum på bilderna, och så kan man visst skydda dom. Så här kommer mer bilder.

Talgoxen satt i trädet utanför min inglasade balkong, och jag lyckades zooma in den rätt bra. Canon Powershot kompakt kamera finns i olika prisklasser och min är den billigaste. Dom dyrare kamerorna kan man Zooma in ännu mer med, antar jag. Jag ska kolla in kamerorna på Canons hemsida längre fram. Om några år kanske så kanske jag skaffar mig en mer avancerad sådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela