Yvonne Johansson

VILKEN NOSTALGITRIPP

Publicerad 2011-02-17 15:42:22 i Allmänt,

Jag var nere i källaren för att hämta spån till Burre och bestämde mig för att samtidigt ta med mig några gamla Semic magasin. Väl uppe så hitta jag några gamla OKEJ tidningar från 88:a mellan Semic tidningarna. Wow! Där fanns även en artikel med Michael Jacksons turné, och det var den sommaren som jag och min gamla klass kompis var på Göteborgsvarvet och såg honom uppträda. Det var tider det, när man var ung och hade mycket skoj, och inte hade ricktigt så ont ändå. Vilken bra musik det fanns då.

Kommentarer

Postat av: Ebba

Publicerad 2012-03-01 20:09:11

lyck hos dig att du har gammla OKEJ tidningar!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela