Yvonne Johansson

Animerad Jack Sparrow

Publicerad 2011-01-17 22:45:14 i Allmänt,

Jag har varit inne i Gimp och testat lite nya saker. I ett avsnitt inne på Vickes sida så fanns det instruktioner på blinkande ögonlock. Jag testade en annan variant där jag fick ögon att röra på sig och jag använde en bild på Jack Sparrow. Hoppas han inte blir arg.
 Jag gjorde en pensel av hans haka också så jag även fick munnen i rörselse.

Han ser lite stressad ut stackar´n. Han är nog lite bekymrad över den där kraken tror jag som är ute efter honom och hans skepp. Obs! på senare tid så har jag haft välldigt torra ögon och fast jag har läsglasögonen på mig så sitter jag med näsan tryckt mot skärmen och det har svidit och runnit ur ögonen. Så idag när jag var på ÖoB så köpte jag ett par starkare läsglasögon, och nu känns det faktiskt bättre. Usch! Jag börjar bli gammal.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2011-01-18 19:39:30

Den blev jättebra! Nu har jag ett steg inne om hur man gör för att få en dinglande gustav

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela