Yvonne Johansson

Gjorde illa ryggen i morse

Publicerad 2011-01-30 16:19:00 i Allmänt,

och jag tror jag vet varför. Jag sov i ett par pants vars tyg jag vet att mina muskler inte mår bra av. Jag ska ta och å slänga dom för jag glömmer så lätt bort att dom inte är bra för mig att bära. Att man alldrig lär sig. Jag är välldigt känslig mot tex väderomväxlingar och jag blir lätt svett och sedan nerkyld. Jag har alltid en tunn gammal herrhalsduk runt korsryggen som är av ett material som håller värmen men som håller en torr samtidigt. Men det hjälper inte ibland om vädret är extremt fuktigt eller om jag tar på mig kläder som får en att svettas och bli kall. Hädanefter så ska jag så fort jag får tag i något nytt underklädställ eller nya kläder som är bra för mig, kasta mina gamla kläder så jag slipper utsätta mig i onödan, eftersom jag glömmer så lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela