Yvonne Johansson

Han hade fjädrar också

Publicerad 2011-01-15 16:40:46 i Allmänt,

Jag skrev i bloggen tidigare om att jag köpt stötdämpare till Forden på Tradera, han hade fjädrar också, och jag har precis betalt dom nu genom internet banken. Jag bara säger det vad man kan hitta på när det gäller betalningssätt. Nu hoppas jag att stötdämparna och fjädrarna är ok och att dom passar. Fjädrarna skulle igentligen vara till den äldre Sierra modellerna 82 - 84, men efter lite rådfrågning med min Ford vän så skulle dom passa om dom såg ut enligt Fordvännens beskrivning. Allt var nytt, oanvänt material som legat och blivit över och som nu såldes ut. Det blir svårare och svårare att hitta grejor till min gamla bil, som tex plåtdelar mm. Jag ska laga upp förardörren till våren eller sommaren och jag har försökt skicka efter nedreplåtdelen under list, men det finns inga att få tag på längre. Jag har hört att det kan finnas någon eller några som samlat på sig diverse plåtdelar. Sk. samlare så jag håller på nu att fråga runt.
Jag var inne på youtube och tittade runt lite och fann den här charmiga, pratfulla katten. Min katt Smilla älskar att prata, men det är inget mot vad den här katten gör. Jag undrar vad det är han säger?
 

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2011-01-16 08:40:42

då hoppas jag att dom passar och att du får en fin dag nu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela