Yvonne Johansson

Investerat en termometer

Publicerad 2011-01-03 10:45:24 i Allmänt,

I flera år har jag inte kunnat se hur kallt eller varmt det är utanför husknuten men nu igår så köpte jag en termometer på ÖoB för 29 kr. Jag har annars en gammal termometer som sitter på köksfönstret men sedan dom glasade in balkongen så har det blivit varmare där. Så nu för första gången på ricktigt länge så kunde jag se hur kallt det var nu på morgonkvisten och det var 11 minus.
Sent igår kväll så plitade jag ihop en animerad termometer som får finnas här på bloggen och mäta temperaturen här.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2011-01-06 08:49:11

det var en fin termometer, ha en fin kväll nu. När du gjorde den så var det väl bara en bild du ritade hoppas jag, resten hade du kunnat fixa till i gimp, genom att fylla på den röda färgen med nya lager

Postat av: Vicke

Publicerad 2011-01-07 08:45:01

Svar, ja, jag har sett att du ritar en hel del i onödan som man kan fixa till i gimp istället, men övning ger färdighet

Postat av: Vicke

Publicerad 2011-01-09 07:19:33

Inget nytt på denna front, jag hoppas att det är bra med dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela