Yvonne Johansson

Jag önskar er en fin kväll och fin helg

Publicerad 2011-01-14 19:29:30 i Allmänt,

Och här kommer en finfin animation av Vicke...

som jag inte kunde låta bli att sno. Nu hädanefter så sparar jag bara mina bilder i datorn eller på comhems sida Spara Smart. Jag skannade egenom datorn tidigare idag och sedan skulle jag defragmentera lite tänkte jag och få iordning lite på bilderna på USB minnet. Det gick inte och en ruta om att något hänt med USB minnet kom fram. Jag gick då in på minnet och upptäckte att en massa fler bilder och animationer nu inte gick att öppna, Så nu är det USB minnet också förstört. Ändå har jag felsökt enheten och datorn kunde inte hitta något som var fel då. Ska man våga sig på att köpa ett USB minne till måntro?

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2011-01-15 09:12:41

Vilken otur du tycks ha, låter du minnet sitta i hela tiden eller tar du bara fram det när du ska använda det, det senaste är att föredra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela