Yvonne Johansson

Min Misse!

Publicerad 2011-01-22 11:32:22 i Allmänt,


Här kommer Misse, min gamla goa Misse som blev 15 1/2 år gammal. Honom tog jag med från landet när jag flyttade hemifrån. Han var så fin när han var i sina bästa år, å han var så bra å trösta en när man inte var så himla gla.
Jag vet inte om jag scannat av den här bilden tidigare, men jag gjorde det i dag igen i så fall och gjorde sedan en animation där jag lät vinden fluffa till i pälsen på honom. Ska spara den här i datorn och inte på ett USB-minne så får vi se om om det händer något med den. Jag ska gå in på comhems sida senare och spara ner den på Spara Smart.
Ha en fin lördag allesammans.

Kommentarer

Postat av: maria broberg

Publicerad 2011-01-22 21:55:28

Åh vilken fin kisse!! kram maria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela