Yvonne Johansson

Nu kan jag betala räkningar via datorn

Publicerad 2011-01-13 20:06:31 i Allmänt,

For in till banken idag igen för att betala stötdämparna och nu äntligen är dom betalda, och jag betalade dom via internetbanken. Jag fick lite undervisning hur det fungerade och en liten dosa där jag skulle slå in min kod, sedan dök det upp en annan kod som jag sedan skulle logga in mig på i internetbanken. Jag fick testa att ha den här tjänsten i ett år utan att betala för det och sedan fick jag bestämma mig om jag ville fortsätta. Väl hemma igen skickade jag ett e-mail till dom jag köpt stötdämparna av, om att jag nu betalt stötdämparna, och jag skrev också i brevet att nu är det bara fjädrarna kvar, sedan ska det bli skönt att få fixa till bilen så jag ska slippa gunga fram på vägen. Nu när jag kollade e-mailen igen så hade jag fått ett svar på brevet om att dom skulle kolla upp om dom ev. hade några fjädrar till min bil också. Annars så skickar dom iväg stötdämparna i morgon. Tänk om jag hade ett sådant flyt.
 Obs! Jag har tittat lite grann på sk. extern hårddisk som man kan köpa till datorn. Någon gav mig ett tipps att dom är bättre än USB minnen. Jag undrar bara, tänk om det är något som är fel på min dator som har med själva USB uttagen att göra. Jag tror jag avvaktar och sparar mina pengar och sparar mina bilder på comhems sida spara smart så länge. Så mycket bilder har jag inte än, men fler lär det sedan bli när jag köpt mig en digital kamera. Jag tänkte spara så jag kan köpa mig en ny laptop så småningom, men så länge får den här datorn hänga med så länge den bara kan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela