Yvonne Johansson

Nya kuddar av secondhand tyg

Publicerad 2011-01-16 14:35:30 i Allmänt,

Häromdagen var jag på Ria secondhand igen. Affären ligger inte mer än kanske 500 meter ifrån där jag bor och jag tycker det är roligt att gå in där och titta. För inte så länge sedan så hitta jag en rolig kattlampa, och nu senast så köpte jag tyg som jag nu gjort två kuddfodral av. Jag har fler kuddar som behöver fräschas upp så på onsdag när dom öppnar igen så ska jag ev. köpa mer tyg, om jag hittar något jag gillar. Bilden på kuddarna tog jag med min nya mobilkamera. Min gamla mobil började bete sig konstigt och när jag ringde telenor så visade det sig att mitt abbonemang höll på att gå ut. Då passade jag på att få en ny telefon istället för att få ett billigare abbonemang. Mobiltelefonen är en Nokia som min gamla. Ska titta lite mer på inställningarna på telefonen och se om jag kan få bilderna lite skarpare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela