Yvonne Johansson

Påminner om Mallen

Publicerad 2011-01-25 13:01:56 i Allmänt,

I sin ungdom var Mallen en ricktig bråkstake och när jag var inne på youtube nyrligen så hitta jag en film med en häst som betedde sig precis som Mallen när han var ung. Fast om jag släppte iväg honom i full fart som ryttaren gör med sin häst, blev det oftast i bocksprång Mallen for iväg i. I början när jag började rida honom så hade jag en engelsk sadel så jag fick inhandla ett par ridbyxor som var helskodda bak med skinn, så man satt där man satt.

<iframe title="YouTube video player" type="text/html" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/1Hmemrk0aew" frameborder="0" allowFullScreen></iframe>
Obs! Det blev lite fel när jag sparade ner filmen, så ni får gå in på den här länken för att se filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela