Yvonne Johansson

Per Oscarsson befaras ha omkommit

Publicerad 2011-01-01 14:00:11 i Allmänt,

och hans hustru likaså, då deras hus mellan Skara och Falköping brunnit ner, natten till nyårsafton. Ingen av dom har dykt upp efter eldsvådan och dom anhöriga har inte heller hört av dom. Hemskt i så fall, och jag hoppas då verkligen att dom slapp lida om så vore fallet. Man har många roliga minnen av honom från tv, och en gång när jag var ute på stan i Skara så stannade han för mig när jag skulle gå över ett övergångställe. Jag såg honom även fler gånger i Skara under tiden jag jobbade på Veterinärhistoriska museet. Jag glömmer honom alldrig från den gången då han tog av sig kläderna mitt i en tv sändning.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2011-01-02 09:41:55

ja, det är hemskt, ha en fin dag nu

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-04 05:07:29

Jag har också skrivit om Per Oscarsson på min blogg. ;( Vilket tyckte du att hans bästa skådespeleri var?

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-05 09:59:28

SV: Brukade du se han på stan? =) Vad coolt i så fall. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela