Yvonne Johansson

Smillan apporterar

Publicerad 2011-01-25 13:34:37 i Allmänt,

Jag vet inte varför det strular med att lägga upp film på bloggen, från Youtube. Jag har gjort det många ggr. förut men nu funkar det inte. Jag kan i alla fall klistra in länken till filmen som jag laddat upp på Youtube. Det är en kort filmsnutt på Smillan som apporterar. Längre fram när jag har en digitalkamera som man kan filma med så hoppas jag att jag ska få filmerna längre. Jag har ingen USB kabel till mobilkameran så jag kan ladda upp filmerna den vägen, så jag får skicka dom till e-mailen, och då får inte filmerna vara för långa.
<iframe title="YouTube video player" type="text/html" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/fSbmhq9z89Y" frameborder="0" allowFullScreen></iframe>

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela