Yvonne Johansson

Smillan har börjat & marsa

Publicerad 2011-01-17 15:16:32 i Allmänt,

Hon är helt förbytt stackarn och följer efter mig som en igel vart jag än går och lägger sig framför fötterna på mig hela tiden och sjåpar sig. Jag har proppat i henne några p-tabletter för att lugna ner henne men än så länge verkar dom inte verka. Ringde precis veterinär Villson som har en privat mottagning i stan och har nu beställt en tid för sterilisering den 1/2. Det var rabatt då och två veckor framåt, och då får man ju passa på. Min gamla katt skulle också behövas steriliseras men jag vill inte utsätta henne för den stress hon känner i främmande miljö och bland främmande människor. Jag har försökt träna henne men sist när jag var ute och åkte med henne så hyperventilerade hon så kraftigt så hon blev alldeles vimmelkantig och det rann saliv ur munnen på henne som om hon var en vattenkran. Stackarn. 620:- kostar det med rabatten, annars kostade det något på över 800:-. Att köpa p-piller kostar också en slant och i längden tjänar man in att sterilisera en katt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela