Yvonne Johansson

Tänk när man var liten

Publicerad 2011-01-28 16:38:46 i Allmänt,

Så kunde man ha så roligt för ingenting. För det mesta i alla fall. Om man inte hade något att göra så kunde man sitta och gunga i flera timmar för att bara göra någonting. Jag har gjort en animation på en gungande flicka. Dels för att jag längtar till sommaren och för att jag minns hur mycket jag satt och gungande som liten. Det var lite svårt med att få till repen till gungan i animationen. Det kanske går att göra dom på ett annat sätt, ska fråga Vicke när jag kommer ihåg det. Ha en trevlig helg nu.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2011-01-28 18:22:12

När du ska få repen synkade så måste du klistra in lagren på samma plats i bilden efter repen

ha en trevlig helg nu

Postat av: Vicke

Publicerad 2011-01-28 18:23:50

När du klistrar in lagren med den som gungar så är det viktigt att du placerar repen på samma plats hela tiden, ha en trevlig helg nu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela