Yvonne Johansson

Att öva upp balansen är vicktigt

Publicerad 2011-03-01 19:19:23 i Allmänt,

när man rider. Men... aj aj va ont i baken man skulle få om man hoppa upp å ner som den här ryttaren gör. Och vad tror ni ponnyn skulle tänka om att ha en sådan ryttare på ryggen. Han skulle nog få ont han också i sin lilla rygg.
Obs! Jag laddade hem Google Chrome härom dagen och sedan tog jag bort web historia, ca en månad bakåt. Jag tycker datorn har snabbat upp sig välldigt sedan dess, men jag får väl acceptera att den inte är någon spel dator. När jag spelar inne på face book så brukar det gå hyffsat bra i början. Men sedan ju mer in i spelet man kommer så blir det segare och segare.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2011-03-02 05:32:43

ja, det ser inte skönt ut för någon av dom, ha en fin dag nu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela