Yvonne Johansson

Där ser man

Publicerad 2011-03-12 22:41:23 i Allmänt,

Det blev flickornas favorit som vann i melodifestivalen. Jag beundrar Erics dans och sång prestation. Man måste ha en super kondition för att kunna orka sjunga samtidigt som man dansar. Jag har sett Eric förut och jag undrar om han inte har gått ner i vikt. Man minns ju Michael J. hur pinnsmal han var, men han var också arbetsnarkoman och glömde bort att äta, så han hade en personlig assistent som påminde honom att han måste äta. Jag vet att jag när jag var runt 20 och var i farten på dansgolven va smal jag var. Hoppas nu att Eric lyckas charma den övriga europeiska befolkningen också. Jag blev lite rädd i början att min favorit inte skulle få några poäng alls. Det var många låtar jag inte hört förut och en del var inte så dumma. Me and my drum låten var rätt klatshig ha ha.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2011-03-13 07:38:44

det är ett program som jag inte tittar på, ha en fin dag nu

Postat av: Vicke

Publicerad 2011-03-13 17:47:07

Inget nytt på denna front, ha en fin kväll nu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela