Yvonne Johansson

Det är melodifestivals finalen i kväll

Publicerad 2011-03-12 15:43:10 i Allmänt,

Jag har inte följt så noga uttagningarna till den, men utav alla som gått till finalen så önskar jag att Nicke Borg från Backyard Babies vinner Sverige finalen. Jag är rätt trött annars på melodifestivalen. Inte ricktigt min melodi längre. Dom flesta låtarna liknar varandra från år till år, men så ibland så kommer det låtar, som tur är, är i ett annat fack. Jag som älskar hårdrock och 80-tals popp tycker det är skönt att sådan musik också får en chans. Det ska vara musik som verkligen berör en så man får gåshud och rycks med.

Kommentarer

Postat av: maja

Publicerad 2011-03-12 17:01:47

Din dotter får jättegärna kika in! Egentligen är det ingen modeblogg, men ibland får även jag mina ljusa stunder:) Har hon någon fråga angående mode är hon mer än välkommen att fråga på. Jag älskar mode, men försöker att skriva om allt möjligt för att inte tråka ut folk (och mig själv);)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela