Yvonne Johansson

Ny animation med hjälp av vändverktyget

Publicerad 2011-03-01 16:02:34 i Allmänt,

Det var enkelt och jag hittade en bild som passade jättebra till det. En av Thellwells ponnys bilderna passade jättebra och nu ser det verkligen ut som ponny och ryttare är ute på ritt. Jag ädrade bara hastigheten lite på animationen så det skulle skumpa lite fortare. En ponnys ben är korta och dom springer som små trummpinnar. Det fanns gräsunderlag med, men jag tog bort det för det såg ut som ponnyn sprang i luften. Jag ska testa nästa gång att göra en pensel av ponnyn så även den tar mark en gång som ryttaren gör i sadeln. Obs! Det kunde kanske ha gått lite fortare än då, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela