Yvonne Johansson

Skepp o hoj

Publicerad 2011-03-11 01:23:24 i Allmänt,

Nu har klockan hunnit bli mycket igen. Mitt i natta har jag suttit och lekt lilte i Gimp. Jag kom på att jag skulle testa att rita en båt och sedan använda lutningsverktyget till att få båten att röra sig åt sidan. Precis som om det blåser. Jag använde sedan en pensel av mig och sedan färgade jag bilden inne i Gimp. Jag har ingen ricktig ro att rita och måla något ordentligt just nu.
Nu ska gå och slänga mig i bingen och hoppas på att jag inte hittar på något i sömnen igen.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2011-03-11 07:39:14

fin blev den, jag har skickat ett mail till dig

Postat av: maja

Publicerad 2011-03-11 08:35:56

Haha, vilken gullig bild:)Fin blogg! Kolla gärna in min om du har lust:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-11 08:40:16

GodmorgoN:D allt bra?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela