Yvonne Johansson

YMJ.bloggplatsen.se

Publicerad 2011-03-14 21:13:28 i Allmänt,

Är min nya blogg, men jag kommer ha kvar den här bloggen som ett minnesmärke. Mycket har hänt sedan jag startade den här bloggen och det finns mycket bilder och händelser som jag skrivit ner här. Jag vill testa att blogga på bloggplatsen.se för jag har hört att det är enklare där. Just nu i denna stund har jag inte skrivit något i den nya bloggen. Jag är för trött för det och det värker i ryggen efter att ha suttit och försökt klura ut hur man ska göra bloggsidan snyggare i den här bloggen. YMJ står för hela mitt namn om ni undrar. Jag kommer i framtiden att lägga in lite animationer som jag gjort, för skoj skull, lite längre fram här
.

Kommentarer

Postat av: Margit

Publicerad 2011-03-14 23:44:50

OH!! Vilka vackra bilder du ritar..och du gör dom levande..så dom rör sej!! Vad du kan du!!!

Kram!!!

Postat av: Vicke

Publicerad 2011-03-15 05:03:30

jag hoppas att du ska trivas i din nya blogg, det gör jag

Postat av: Margit

Publicerad 2011-03-15 17:27:23

VAR har du din NYA blogg då, vilken adress är det???

Jag ficj hjälp att "göra om min blogg" av mitt barnbaran Sara...Jag är så nöjd md den som dne är nu och hon har lovat att ändra den åt mig igen när jag vill...

Kram!!!

Postat av: Margit

Publicerad 2011-03-15 17:27:53

VAR har du din NYA blogg då, vilken adress är det???

Jag ficj hjälp att "göra om min blogg" av mitt barnbaran Sara...Jag är så nöjd md den som dne är nu och hon har lovat att ändra den åt mig igen när jag vill...

Kram!!!

Postat av: kaffehörnan

Publicerad 2011-03-16 08:29:21

Hej hopp

De är roligt o testa sig fram

Ha de bra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela